۲ آبان ۱۴۰۳، ۱۲:۵۲

مدیرکل هواشناسی خوزستان خبر داد؛

تداوم کاهش دما در خوزستان

تداوم کاهش دما در خوزستان

اهواز - مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت:به لحاظ دمایی، تا شنبه کاهش دما در اغلب مناطق استان تداوم دارد. شمال خلیج فارس نیز تا یکشنبه مواج و متلاطم است.

محمد سبزه زاری در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، فعالیت سامانه بارشی تا اواخر پنجشنبه در اغلب مناطق استان سبب ابرناکی، و احتمال رگبار پراکنده باران گاهی رعدوبرق و وزش باد متوسط به همراه تندبادهای لحظه‌ای در مناطق مرتفع شرقی و شمالی و بخش‌های جنوب شرقی و مرکزی و احتمال غبار محلی در مناطق مستعد دور از انتظار نیست.

وی گفت: همچنین موج بارشی دیگری از اواخر وقت جمعه تا اواخر وقت شنبه در مناطق جنوبی، جنوب شرقی، شرقی، شمالی و بخش‌هایی از مرکز استان و به ویژه ارتفاعات سبب بارش‌های پراکنده و رعدوبرق و وزش باد و احتمال گردوخاک محلی خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان افزود: به لحاظ دمایی، تا شنبه کاهش دما در اغلب مناطق استان تداوم دارد. شمال خلیج فارس نیز تا یکشنبه مواج و متلاطم است.

سبزه زاری اظهار کرد: در شبانه روز گذشته آغاجاری با دمای ۳۰.۲ و گتوند ۱۲.۳ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین در شبانه روز گذشته اهواز به بیشینه دمای ۲۷.۳ و کمینه دمای ۱۷.۳ درجه سانتیگراد رسیده است.

کد خبر 6266272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha